torsdag den 16. september 2010

De første uger efter DM

Så er der snart gået 2 uger efter Dm. Tiden flyver af sted. Jeg er kommet godt i gang med tung vægttræning igen, og det kan mærkes i kroppen. Er øm fra top til tå. Er begyndt på sheiko CMS. Sheiko er et styrkeprogram som i korte træk er baseret på rigtig mange sæt og få reps. Det er sgu dejligt at kunne give den fuld gas til træningen og jeg kan mærke at styrken kommer hurtigt igen efter jeg igen er i overskud.

Var på vægten her til morgen, og jeg har taget ca. 4,2kg på siden DM, til gengæld er lean masse højere end nogensinde før :-). Jeg har lavet en aftale med mig selv, om at jeg ikke vil have en fedt% højere end 10. Men nu må vi se hvordan det går, skal i hvert fald til at tænke mere over hvad der ryger indenbords.

I weekenden skal der festes, drikker og ædes. Og søndag er der dømt hygge med en masse usunde ting :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Brian!
    Utrolig flot form og tillykke med placeringen (:

    Og det med " weekenden skal der festes, drikker og ædes. Og søndag er der dømt hygge med en masse usunde ting :-) "
    lyder som en rigtig god idé (:

    Mvh
    frederik bahne
    www.bahnejudo.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Frederik. Mange tak :-) Ja synes også det er velfortjent med en anderledes weekend

    SvarSlet