fredag den 3. september 2010

Tid til indvejning

Så er det idag indvejningen foregår. Det er rigtig fedt at det er i Herninng i år, så jeg slipper med 20 min kørsel. Jeg er meget spændt på at se mine konkurrenter. Sidst fik jeg mig noget af et chok da jeg så dem jeg var oppe i mod. De var kæmpe store... men det håber jeg er vendt nu ;-)
Hele weekenden har jeg Niklas Grundt og hans team til at overnatte her. Niklas fik en 3. plads sidste år, så der bliver kamp til stregen.
Nu er det hele snart slut, og det er været i lang diæt,men den har sgu været nem når jeg kigger tilbage. Selvfølgelig hae der været dage hvor jeg tænkte om jeg virkelig gad det her, men jeg ved hvor træt jeg ville blive af mig selv hvis jeg sprang fra.
Man har jo både gode og dårlige dage om man er på diæt eller ej....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar